Frequently Asked Questions
We begrijpen dat je vragen kunt hebben. Daarom hebben we de meest gestelde vragen hieronder voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op – we helpen je graag verder!
A. Voor grote evenementen raden we aan minimaal 2 weken van tevoren te reserveren. In het hoogseizoen (zomer, feestdagen) zelfs eerder.
A. Ja! We bieden op- en afbouwservice voor tenten en andere grote items. Vermeld dit bij je reservering.
A. Ja, we vragen een borgsom afhankelijk van de gehuurde materialen. Deze wordt teruggestort na controle, mits alles in goede staat is teruggebracht.
A. We adviseren om bij slecht weer tenten goed te verankeren en elektronische apparatuur af te dekken. Annuleren kan volgens onze annuleringsvoorwaarden.
A. Zeker! Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We doen ons best om extra items beschikbaar te stellen, afhankelijk van de voorraad.
A. Ja, we vragen klanten om de materialen schoon en netjes terug te brengen. Indien dit niet gebeurt, kunnen schoonmaakkosten worden doorberekend.
A. Schade kan gebeuren. Meld dit direct na het evenement. Kleine schade valt vaak onder de borg, maar bij grotere schade kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
A. Beide opties zijn mogelijk! Je kunt de materialen zelf ophalen op afspraak, of kiezen voor bezorging en/of opbouw tegen een meerprijs.
A. De standaard huurperiode is 1 dag (24 uur), tenzij anders afgesproken. Voor meerdaagse evenementen bieden we aangepaste tarieven.